John Kalench – „17 tajemství mistrů prospektorů“

Chcete se skutečně stát mistry prospektory?

  • Vyhledávání nových zájemců je krví vašeho pod­nikání. Vy víte, že v síťovém marketingu není možné ani přežít, natož prosperovat, bez dobré, zdravé krve.
  • Hovoříme-Ii o vyhledávání nových zájemců, lidé činní v síťovém marketingu po celém světě vždy spadají do tří kategorií:
  • První kategorie: Ti, kteří vyhledávají nové zá­jemce rádi. Tato činnost se jim líbí a nemají při ní nepříjemné pocity. Dokonce o ní ani moc ne­přemýšlejí. Vykonávají ji přirozeně a bez ná­mahy. Lidé z této skupiny jsou na dobré cestě stát se mistry prospektory!
  • Druhá kategorie: Ti, kteří mají při této činnosti nepříjemné pocity, ale přesto ji vykonávají. Vyhledávání nových zájemců nepatří k jejich oblíbeným činnostem. Připadá jim jako náv­štěva u zubaře. Přesto se jí věnují, bez ohle­du na všechny nepříjemné pocity, protože jsou maximálně zaměřeni na dosažení do­brých výsledků a pro úspěch udělají vše, co je potřeba. Jedna věc je zajímavá – brzy zjistí, že čím více se získáváním nových zájemců zabývají, tím lepší mají výsledky, a následkem toho se jim tato činnost začíná opravdu líbit. Výsledek: tito lidé brzy postoupí do první kategorie.
  • Třetí kategorie: Ti, kterým se vyhledávání nových zájemců vůbec nelíbí. Podobně jako u předchozí skupiny je pro ně myšlenka na tuto činnost nepříjemná a někdy se jí dokonce děsí. A pokud jim cíle a účel jejich podnikání nejsou jasné, nebo pro ně nejsou důležité, potom se vyhledávání nových zájemců příliš nevěnují. Výsledek: úspěch jim stále uniká.
  • Nemám možnost zjistit, do které kategorie patříte. Předpokládám však, že bez ohledu na to, kde se nacházíte, se skutečně chcete dozvědět tajemství mistrů prospektorů a chcete si vybudovat úspěšný obchod v systému MLM. Pokud by to ne­byla pravda, pak byste neměli důvod brát do rukou tuto knihu, že?
  • Cílem této knihy je pomoci vám, abyste od síťového marketingu získali vše, co chcete.
  • Vaším cílem možná je učinit tento první krok a potlačit počáteční pochybnosti a strach z vyhledávání nových zájemců. Nebo je vaším cílem vypilovat a vybrousit svoje dovednosti až k úrovni samotných mistrů. Ať je tomu tak či tak (nebo ať pravda leží někde uprostřed mezi zmíněnými možnostmi), tato kniha vám poslouží!
Štítky , , .Záložka pro permanentní odkaz.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..