John Kalench – „Jak být nejlepší v systému MLM“

Jak se prostřednictvím výcviku propracovat až na vrchol jednoho z nejrychleji rostoucích oborů na světě

 

„Kromě toho, že je John Kalench člověkem vysoké integrity, slouží dobře našemu podnikání tím, jak zobrazuje podstatu i život oboru, kterému říkáme síťový marketing. Jak být nejlepší v systému MLM účinně sděluje fakta nutná pro vybudování úspěšné organizace. John vytvořil hodnotný nástroj, který mohou využívat naši noví členové i ti nejzkušenější distributoři.“

 

Wayne B.Watson

prezident/CEO

Life Trends International

 

„Díky Johnovu odbornému a etickému učení je člověk pyšný na to, že pracuje v systému MLM neboli síťového marketingu. Každý je schopen se řídit těmito ověřenými a praktickými principy. Všichni, kteří tak činí, budou patřit mezi nejlepší… budou zdrojem inspirace a budou silní!“

 

Doris Woodová

prezidentka

MLMIA (Mezinárodní asociace víceúrovňového marketingu)

a výkonná konzultantka TWIG

„Až si přečtete knihu Jak být nejlepší v systému MLM, neubráníte se dobrému pocitu ze sebe sama, ze svého oboru podnikání a z příslibu využívat vše, co nabízí. Sami jsme už celá léta sponzory a propagátory Johnových seminářů a pracovních seminářů a můžeme říci, že tato kniha je cenově dostupnou příručkou, kterou by každý měl mít.“

 

Sharon a John Farnsworthovi

výkonní ředitelé (Top 5)

Sunrider International

„Pronikavá kniha Johna Kalenche mi nabídla pohled do hloubky našeho dynamického oboru. Je psána živým stylem a obsahuje řadu užitečných doporučení. Každému, kdo pracuje v síťovém marketingu, stojí za to si ji přečíst. Aplauduji tomuto dílu!“

 

J.F.Robert Bolduc

spoluzakladatel a místopředseda

Motol Botanical International

předseda MLMIA

(Mezinárodní asociace víceúrovňového marketingu)

 

„Znovu a znovu se budete odvolávat na knihu Jak být nejlepší v systému MLM. Je zábavná, čtivá, se skvělými historkami a nesčetnými poučeními, která si lze odnést.“

 

Tom „Big Al“ Schreiter

spisovatel

edice The Big Al

 

„Johnova kniha zachycuje pravou podstatu síťového marketingu. Žádná jiná kniha, o které vám, tak kompletně a tak příjemným způsobem nedláždí cestu k úspěchu v našem oboru. Firma Light Force je pyšná na to, že ke každé soupravě pro začínajícího distributora přidává výtisk Jak být nejlepší v systému MLM. Děkuji ti, Johne, za tento báječný příspěvek našemu dynamickému oboru!“

 

Pope McElvy

viceprezident

The Light Force Company

Poděkování

Tisíceré díky Carolyn, Jeffovi, Betty, Bobovi, Katherine, Carol, Jimovi a obzvlášť Johnovi (JMF). Vzácní přátelé, kteří velice ovlivnili tuto knihu, a co je ještě důležitější, můj život!

A zvláště srdečné poděkování bych chtěl adresovat tomu hlavnímu, nejlepšímu člověku, Tomovi. Od samého počátku jsi byl věrně a vytrvale po mém boku. Nelze ani vypovědět, co pro mě znamenala tvoje loajalita, víra, důvěra a tvoje služby. Chci, abys věděl, že to všechno oceňuji a mám tě rád za všechno, co jsi vykonal, a pro to, jaký jsi!

 

Mé krásné manželce Yvonne – dík, že sis mne vybrala.

Tato kniha je věnována tobě, drahoušku!

 

Předmluva

Být nejlepší v systému MLM – skutečně po tom toužíte?

Chvíli o tom přemýšlejte, prosím vás. Chcete opravdu dosáhnout nejvyšší možné dokonalosti?

Pokud po důkladné úvaze upřímně odpovíte „ano“, pak vám mohu stoprocentně zaručit, že kniha Johna Kalenche vám v tom pomůže.

Jak být nejlepší v systému MLM je knížka o vás a o vaší budoucnosti v tom nejpozoruhodnějším a nejvíce vzrušujícím způsobu podnikání na světě.

Začněte tím, že si položíte otázku proč. John bude vaším průvodcem v procesu poznávání vašeho životního poslání. Při hledání tohoto poslání si stanovíte řadu vysokých cílů. Potom se naučíte, jak využívat čtyř druhů paliva, abyste získali mohutnou tvůrčí energii.

Dále se připravte na systematicky vypracovanou cestu sebe-objevování. Seznámíte se s ověřenými praktickými návody, které vám umožní vytvořit a žít osobní a profesionální život, který předčí všechny vaše nejtajnější touhy a naděje. Tato kniha je naplněna přísliby a možnostmi – právě pro vás!

 

Budete moci dosáhnout svých životních cílů prostřednictvím tvořivého a prospěšného zaměstnání, které se vám bohatě vyplatí, budete moci maximálně rozvinout svůj lidský potenciál a získat opravdovou finanční svobodu a zároveň naprosto ojedinělým a zvláštním způsobem přispět k blahobytu dalších lidí.

A pokud jde o přísliby? To je na tom to nejlepší. Jak být nejlepší v systému MLM vám skutečně ukáže, jak toho všeho dosáhnout!

John vás provede krok za krokem všemi aspekty vybudování a udržení úspěšného vlastního podniku v oblasti MLM neboli síťového marketingu. Získáte tipy jak najít další spolupracovníky a jak správně telefonovat – tipy, které můžete hned začít využívat! Naučíte se, jak provádět prezentace, které mají sílu dynamitu a jak pořádat „velká obchodní setkání“ na profesionální úrovni, která přinášejí výsledky. Rovněž naleznete způsoby, jak chytře „odpovídat“ na námitky a jak využívat ověřeného systému „následné kontroly „, který vám zajistí solidní základnu zákazníků a stálý příliv lidí do vašeho podniku. Ať to jsou rady jak organizovat setkání doma, školení nových distributorů nebo jak snadno duplikovat vaše snahy, to všechno zde naleznete!

John Kalench hovoří chápajícím heslem s desetiletými zkušenostmi. Byl tam, kde jste teď vy a ví, co funguje a co ne. Zná všechno, co potřebuje i pozpátku. Vybudoval a vedl úspěšnou distribuční organizaci MLM s obraty miliónů dolarů, vytvořil a řídil svou vlastní síťovou marketingovou korporaci, a prostřednictvím své společnosti Milionářů v pohybu (MIM, Milionares In Motion) proškolil tisíce mužů a žen, aby se z nich stali úspěšní distributoři. Jako ocenění své práce obdržela společnost MIM dva roky po sobě „Cenu prezidenta MLMIA (Mezinárodní asociace víceúrovňového marketingu)“ za vynikající výsledky při školení distributorů. Ano, John je mistrem mezi školiteli obchodních dovedností.

 

John zbavil náš nevyzpytatelný obor všech záhad. Během čtení položíte mnohokrát knížku a řeknete si: „No to je skvělé!“, nebo „Tak takhle se to dělá!“. Přečetl jsem skoro všechny knihy o tomto podnikání. Některé byly lepší, jiné horší, ale žádná není tak laskavá a kompletní jako tato.

Je vyčerpávající, silná, praktická a plná objevných „ahá!“ v případech, které budete chtít okamžitě vyzkoušet ve svém podnikání. Styl je osobní, příjemný a zábavný. Je to jakoby John, váš blízký přítel, seděl u vás v obývacím pokoji a sdílel s vámi svoje znalosti a zkušenosti, abyste se něco naučili.

Už celá léta jsem toužil po autoritativní knize o síťovém marketingu a Johna Kalenche mám rád za to, že ji napsal. Jeho knihy Jak být nejlepší v systému MLM si vážím tak, že ji dávám zdarma každému předplatiteli našeho informačního bulletinu! Musí ji mít každý, kdo to se svým úspěchem v MLM myslí vážně.

Nejlepším způsobem, jak tuto knížku používat, je mnohokrát si ji přečíst a dát výtisk do ruky každému novému distributorovi ve vaší síti ještě dříve, než oschne inkoust na jeho přihlášce. Pokud to uděláte, mohu vám zaručit úspěch v MLM.

John Fogg

redaktor

Upline ä

Jak používat tuto knihu

 

Tato kniha se liší od jiných, které jste asi četli a bude možná nutné, abyste k ní přistupovali trochu jinak.

Mám několik podnětů, jak tuto knihu používat, a byl bych rád, kdybyste je vzali v úvahu.

Za prvé, nenechejte se odradit množstvím informací, které jsou zde obsaženy. Tyto informace totiž představují více než deset let zkušeností s učením a školením tisíců lidí.

Nepředpokládám, že si sednete a přečtete ji od začátku až do konce na posezení. I když – někteří možná ano. Většina z vás to však neudělá a je to v pořádku. Sir Francis Bacon řekl: „Některé knížky je třeba ochutnat, jiné zhltnout a pár knih musíte přežvýkat a strávit“.

Tato kniha patří k těm, které je třeba „přežvýkat a strávit“. Rozdíl je asi takový, jako když vám někdo dá rybu a nakrmí vás na jeden den, nebo vás naučí rybařit, abyste se dokázali uživit i každý den následující. Trvá to ovšem nějakou dobu, než základy rybaření zvládnete a než se v tom pak zdokonalíte. A mně jde o to, aby z vás byli zkušení rybáři a rybářky. Proto tedy nespěchejte.

Za druhé, tato kniha je „přátelská ke svým čtenářům“. Já se nepovažuji za spisovatele. Raději mluvím. Toto je kniha, která hovoří. Dívejte se tedy na ni jako na rozhovor mezi vámi a mnou. To byl můj záměr.

Za třetí, tato kniha patří do kategorie knih „pro-aktivních“. To znamená, že vám poskytuje návod, jak na to. Principy, které vás zde budu učit, jsou důkladně prověřeny časem. Nemusíte se proto považovat za pokusné králíky.

Nejprve si přečtěte „Váš úvod“ a kapitoly jedna a dvě. Přečtete vše najednou, samozřejmě pokud vám to čas dovolí. Tak se dostanete k velmi důležité otázce, proč se věnujete tomuto podnikání. Otázka proč je povinná a nedá se žádným způsobem obejít. Pokud ovšem myslíte vážně to, že chcete být nejlepší v systému MLM !

Potom se pusťte do zbývajících kapitol, postupně po jedné. Přečtěte si je, naučte se, jak si počínat v různých aspektech vašeho podniku MLM a síťového marketingu a sami uvádějte principy a postupy do praxe. Mimochodem, pro zjednodušení a kvůli důslednosti budu od tohoto místa hovořit o víceúrovňovém marketingu (MLM, multi-level marketing) nebo o víceúrovňovém/síťovém marketingu pouze jako o síťovém marketingu. Je to totéž a záleží na vaše osobním výběru. My budeme používat termín, který se považuje za progresívnější – síťový marketing (Network Marketing).

Bez ohledu na to, co objevíte v každé kapitole, vím, že se ozve dvakrát, třikrát nebo i vícekrát to úžasné „ahá“. To když narazíte na skvělé myšlenky, které vedou ke stejně skvělým výsledkům. Aplikujte je a uvidíte, co se s vámi bude dít. A až si ověříte, že jsou účinné, rozdělte se o ně s ostatními muži a ženami ve vaší síti.

S vyučováním ostatních nemusíte čekat, až se celý systém uzavře v desáté kapitole pod názvem „Školení nových distributorů“. Jde o to vlastně v celé knížce.

„Nejlépe vyučujeme tomu, co se sami nejvíce potřebujeme naučit.“

Za čtvrté, znáte historku o mladém muži, který se na rohu nějaké newyorské ulice zeptal slavného houslisty, jak se dostane do Carnegie Hall? Velký muž mu odpověděl: „Cvičte, cvičte, cvičte!“

Totéž platí i zde. Tato kniha je pokladnicí dobrých nápadů – alespoň to bylo jejím cílem. Má význam jen tehdy, když ji používáte. Má význam jen tehdy, když ji používáte.

Znalosti neznamenají moc, pokud nejsou doprovázeny činem. Je to tak trochu jako historka o starém námořníkovi, kterého se zeptali: „Kdyby člověk spadl z tohoto mola do vody, utopil by se?“ A starý námořník odpověděl: „Tím, že spadne do vody, se neutopí. Utopí se, když tam zůstane.“

Takže si přečtěte tuto knížku a ihned používejte to, co jste se naučili! Vím, že všechny zásady fungují. Po celá léta jsem pomáhal tisícům lidí úspěšně je používat. Vy to ale ještě nevíte a zjistíte to jen tehdy, když si to sami vyzkoušíte. No a potom, jak se říká „když to bude fungovat, tak to dělejte dál.“

Mám ještě jeden návrh. Až dočtete tuto knihu do konce, přečtěte si ji ještě jednou a pak ještě jednou. Kouzlo je ve třetím čtení, a když si ji přečtete dvacetkrát, mohu vám slíbit, že se vždy dozvíte něco nového.

A nakonec – „buďte chytří“ a nechejte tuto knížku pracovat za vás ve vašem podnikání! Pokaždé, když získáte nové distributory, jim dejte přečíst „Váš úvod“ a první a druhou kapitolu, než přejdou na „Program školení nových distributorů“. Až pochopí, proč se chtějí věnovat tomuto podnikání, bude jednoduché je naučit jak. Tato prověřená metoda a váš vztah k nim jim umožní rychlý start na pevném základě.

Potom, až budou pokračovat dál a seznamovat se postupně s dalšími kapitolami a sami začnou všechny zásady používat, zjistíte, že jste nastartovali dynamický duplikační systém, který nemá obdoby.

Tento systém je klíčem k dosažení finanční svobody tím nejjistějším a nejrychlejším možným způsobem. A o tom všem je vlastně knížka „Jak být nejlepší v systému MLM„!

Přeji vám hodně úspěchů!

PRAVDA O SÍŤOVÉM MARKETINGU

Žádný jiný podpůrný systém, o kterém vím – ať už v obchodě, ve sportu, v mezilidských vztazích nebo v jiných oblastech, tak naprosto bezvý­hradně nectí svobodu a zodpovědnost jednotlivce.

Od svého prvního dne v síťovém marketingu jste svobodní!

Vy si vybíráte, s kým chcete pracovat – se kterou společností, jaké vý­robky nebo služby budete reprezentovat a jak s nimi budete pracovat. Vy si vybíráte, kdy budete pracovat: dny, hodiny! Vy si vybíráte, kde bu­dete pracovat: doma, v kanceláři nebo na cestách. Vy si vybíráte svůj styl práce: osobní styk, styk korespondenční, telefonicky, v malých sku­pinách nebo na obrovských shromážděních lidí. Každý jednotlivý as­pekt vašeho podnikání záleží na vás. Je to vaše volba, protože vy jste majiteli svých sítí.

1. POUŽÍVEJTE VÝROBKY A MILUJTE JE

Tuto zásadu dodržujte. Nelze ji obejít a je opravdu dobrá! Prostřednictvím síťového marketingu se nabízejí některé z nejpozo­ruhodnějších výrobků a služebna světě. Tento obchod se hemží je­dinečnými nejmodernějšími fantastickými výrobky, a lidé, kteří je uží­vají, dosahují těch nejskvělejších výsledků.

V síťovém marketingu naleznete předměty osobní spotřeby i výrob­ky pro domácnost, které dokáží nemožné. Čistící prostředky, deo­doranty, šampóny, mýdla, zubní pasty a další, které předčí zboží běžně dostupné v supermarketu a drogerii tak výrazně, že je musí­te použít sami, abyste pochopili, jak mimořádnou kvalitu poskytují.

2. PODĚLTE SE O SVŮJ VÝROBEK A DOPORUČUJTE JEJ JINÝM

Tohle je velmi jednoduché. Děláte to pořád. Všichni to děláme. Tomu se člověk prostě nemůže ubránit, ledaže by se rozhodl život strávit jako „agent tajné služby“!

Když uvidíme skvělý film nebo jdeme do výborné restaurace, je přirozené, že o tom řekneme jiným lidem. Jak jste se rozhodli, že si koupíte svůj televizor, auto, ve kterém jezdíte, dům, ve kterém bydlíte? Hovořili jste s jinými lidmi a je více než pravděpodobné,

že to byli přátelé, kteří se s vámi podělili o své zkušenosti. Řekli vám o své oblíbené značce nějakého výrobku. Vy jste se řídili jejich

radami a na jejich základě jste se rozhodli. – – –

3. SPONZORUJTE DALŠÍ LIDI, ABY SE K VÁM PŘIPOJILI

Až lidé uvidí, jak vzrušující a zábavné je budování vaší vlastní živnosti … že je to jednoduché … že vyděláváte peníze … že lidé ve vaší síti a firmě vám aktivně pomáhají … budou velmi vážně uvažovat o tom, že se k vám přidají.

Můžete sponzorovat spoustu nebo jen několik lidí. To záleží na vás. Když někoho sponzorujete, zavazujete se, že jej naučíte to, co sami umíte. A to jsou tyto tři kroky:

1. Používejte výrobek a milujte jej. 2. Podělte se o něj s jinými lidmi. 3. Sponzorujte další lidi.

VAŠE PREZENTACE JE DAREM

Dojde-Ii k vlastní prezentaci, je pro mnohé z nás velmi obtížné požádat potencionální zákazníky, aby věnovali půl hodiny nebo i hodinu svého ča­su naší nabídce. Někdy máme pocit, jako bychom své klienty zneužívali. Jsou přece tak zaměstnaní a jejich čas je velmi cenný.

Můj názor je takový: slovník definuje „prezentaci“ jako předvedení nebo nabídnutí daru (viz základ slova – prezent).

Proto vždy, když se s někým setkáte a sdílíte s ním své výrobky, společnost a příležitosti, nabízíte mu dar.

Váš čas je také velmi cenný. Přemýšlíte o sobě i o lidech, s nimiž chcete sdílet věci, o jejichž hodnotě jste přesvědčeni. Právě v tom je vaše ce­na!

Pamatujte na to, zejména začínáte-Ii podnikat, a to i z tohoto důvodu: vy ani vaši distributoři nemusíte vždy získat zájem budoucího zákazníka o váš výrobek nebo o účast ve vašem podnikání. Ale jste-Ii si jisti tím, že vaše nabídka je dar, budete se vždy cítit dobře bez ohledu na to, zda jej zájemce přijme nebo nikoli!

Jaký člověk tráví svůj čas tím, že rozdává ostatním lidem dary? Správně, musí to být dobrý člověk – a právě takový jste i vy!

Štítky , .Záložka pro permanentní odkaz.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..